Accidently In Love

Well, I know this is crazy. Aku pun tak tahu or sedar bila aku mula suka dia. Ni betul betul crush kot. Waktu rehat adalah waktu yang paling dinantikan. why? haha sebab waktu ni ja aku boleh usha dia. And guest what? I think he looked at me today. Dah tu hari-hari usha,mau nya dia tak perasan? Kawan aku pun nampak. "Syam,aku dah hilang jasad dah ni,haha". Yeah, that's what I said. Silly huh? I'm not sure if I can own him,I just don't think so. By the way,I'm sorry if I miss you,crush.
Goodluck for Trial!

            Oh,this's a just a part of another story. That married guy doesn't know how to give up,isn't he? He said I miss him,well I did. I am. Haha, aku cakap la "no this is so wrong. you're a married guy and i'm just 16". Cewah aku pun,berlagak heroin pulak kan? Sila sepak sekarang.

*I really like you Crush, I just do.